SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Dress for the moment'

Firma "New Yorker" rozpoczęła w telewizji wielką kampanię reklamową.

Od dzisiaj spot, który został przygotowany przez New Yorker we współpracy z agencją reklamową "Philipp und Keuntje" z Hamburga, będzie prezentowany w mediach w całej Europie.

 Zdjęcia zostały nakręcone w scenerii wydm południowoafrykańskich. Reklamę reżyserował znany reżyser Philipp Stölzl, znany chociażby z Videoclipów nakręconych dla Madonny, Anastazji, a-ha i Evanescence. Jako reżyser był wielokrotnie nagradzany. Philipp Stölzl współpracuje z wieloma znanymi firmami, między innymi Sony, Rolex i Premiere.

Kampania reklamowa New Yorker obejmie media, które swoje programy adresują do najsilniejszej grupy odbiorców, klientów New Yorker. 30-sekundowy spot pokazany zostanie w  MTV i VIVA (do 15 grudnia). Od 18 listopada kampania obejmie także wszystkie znane kina i mulitplexy. Łącznie spot zostanie pokazany w 1500 salach kinowych w całej Europie.

Spot ten będzie można zobaczyć nie tylko w polskich kinach i w polskiej telewizji, ale także    w innych krajach, w których New Yorker ma swoje sklepy. Należą do nich: oprócz Polski   i Niemiec, także Belgia, Dania, Chorwacja, Holandia, Austria, Rosja, Szwajcaria, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Czechy i Węgry.

Dołącz do dyskusji: 'Dress for the moment'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl