SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dragon Rouge i Nest Bank z nagrodą REBRAND 100® Global Awards

Dragon Rouge Warszawa, czołowa polska agencja strategiczno-brandingowa, otrzymała prestiżową nagrodę REBRAND 100® Global Awards. Jest to kolejne, po Transform Awards Europe Gold 2017, trofeum za projekt kompleksowej transformacji marki Nest Bank.

REBRAND 100® Global Awards to najstarsza i najbardziej szanowana nagroda przyznawana projektom transformacji marek z całego świata. Jury składa się z międzynarodowych ekspertów z dziedziny strategii marek, designu i biznesu. W każdej edycji nagradzanych jest 100 najlepszych projektów, które następnie otrzymują tytuły: BEST OF AWARDS (5 najlepszych), DISTINCTION (45 wyróżnionych, wśród nich jest właśnie Nest Bank) oraz MERIT (pozostałe 50 projektów). Konkurs śledzą i relacjonują takie media, jak The Wall Street Journal, CNN Money, Bloomberg Businessweek. Dragon Rouge to najwyżej wyróżniona polska agencja w tej edycji konkursu.

Dragon Rouge Warszawa, od lat zajmuje się kompleksowymi rebrandingami i transformacjami marek korporacyjnych i usługowych. W 2016 roku agencja pomogła wprowadzić na rynek kolejną z nich – Nest Bank, zastępując istniejący FM Bank.

Zadaniem Dragon Rouge było, z jednej strony, stworzenie osadzonego w kategorii finansowej brandu, z drugiej - współczesnego i bliskiego zwykłemu Kowalskiemu. Nagrodzony projekt obejmował stworzenie strategii marki, języka wizualnego oraz doświadczenia konsumenckiego w oddziałach.

Aby odróżnić Nest Bank od innych banków potrzebne było unikalne rozwiązanie, którym z rekomendacji Dragon Rouge stało się wyjście poza kolorystykę kategorii. Kolorami nowego banku zostały: brąz oraz błękit.

Nest to po angielsku gniazdo. I na wartościach, które to gniazdo symbolizuje - bezpieczeństwie i opiekuńczości - bank buduje swój wizerunek. Logotyp kształtem odwołuje się do gniazda, a typografia stylizowana jest na odręczny podpis, który reprezentuje gwarancję dotrzymania danego słowa.

Hasło marki „Rozwiń skrzydła" oddaje jej główne wartości, a wizerunek rudowłosych dzieci dodaje marce rozpoznawalności. Przekaz całości mówi - Nest Bank to bezpieczna bankowość dla tych, dla których rodzina jest zawsze na pierwszym miejscu

Projekt Nest Bank REBRAND 100®: https://rebrand.com/distinction-nest-bank/