SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Dr. House' zyskał widzów i wygrywa z konkurencją

Piąty sezon amerykańskiego serialu obyczajowego "Dr. House", który TVP 2 pokazuje w środy i czwartki o 20.40, ma więcej widzów niż programy nadawane w tym czasie przez konkurencyjne stacje. Produkcja notuje też lepsze wyniki niż rok temu.

Osiem pierwszych odcinków piątej serii "Dr. House'a" oglądało na antenie TVP 2 średnio 3,14 mln widzów przy udziale wynoszącym 21,38 proc. w grupie 4+ i 26,41 proc. w 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Rok temu, gdy serial pokazywano tylko w czwartki i godzinę później, bo o 21.40 - notował on gorszy udziały w rynku, które wynosiły 20,18 proc. w 4+ i 22,07 proc. w 16-49. Wtedy serial śledziło 2,27 mln osób.

drhousetvpod

W paśmie emisji "Dr. House'a" Dwójka wygrywa z konkurencją pod względem osiąganego udziału w rynku. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 20,16 proc. zajmuje TVN, który nadaje wtedy "W-11 - Wydział Śledczy", raz pokazywał też film fabularny. Dalej plasują się: TVP 1 (19,51 proc.; gł. "Londyńczycy", "Zagubieni", "Przystań", mecz piłki nożnej, filmy) i Polsat (13,06 proc.; "CSI: Kryminalne Zagadki Nowego Jorku", filmy, mecze Ligi Mistrzów).

drhousekonkurencja

Z profilu widowni serialu wynika, że oglądają najchętniej kobiety, widzowie w wieku od 25 do 59 lat, mieszkańcy małych i największych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

drhouseprofil

Dołącz do dyskusji: 'Dr. House' zyskał widzów i wygrywa z konkurencją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl