SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DPD: wysyłamy paczki w kraju i w Europie

1 kwietnia wystartowała pierwsza, oficjalna kampania reklamowa DPD w Polsce pod hasłem "Wysyłamy paczki w kraju i w Europie". Kampania telewizyjna potrwa do końca miesiąca, natomiast w internecie będzie prowadzona 3 miesiące.

Po zakończeniu procesu re-brandingu z Masterlink Express na DPD w 2007 przyszła pora na podjęcie zdecydowanych działań promujących DPD jako nową markę na polskim rynku usług kurierskich.

Celem strategicznym kampanii jest budowanie międzynarodowego wizerunku firmy, poprzez komunikowanie wartości marki DPD jako firmy przyjaznej i indywidualnie traktującej klientów w całej Europie oraz wspierającej ich w rozwiązywaniu problemów biznesowych.

Spoty telewizyjne pojawią się na antenie biznesowych stacji telewizyjnych (TV Biznes, TVN24). Wyprodukowane zostały spoty o długości 45 i 30 sekund, natomiast w internecie zobaczymy filmy wirusowe o długości 60 sekund (YouTube, wrzuta, smog).

Kampania realizowana jest przez dział marketingu i komunikacji DPD. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy PIN Media, a za realizację spotów reklamowych studio filmowe Odeon.

Dołącz do dyskusji: DPD: wysyłamy paczki w kraju i w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl