SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dorota Wellman w reklamie sieci Lidl. "Chciałam pokazać niezdarę, która nauczy się gotować"

Chcę udowodnić, że każdy może gotować – mówi Dorota Wellman. Dziennikarka została gwiazdą nowej kampanii reklamowej sieci supermarketów Lidl. Chce w ten sposób przekonać Polaków, by gotowali w domu i nie bali się kulinarnych eksperymentów. 300 tys. zł z gaży za udział w kampanii Wellman przekaże na cele charytatywne.

Dorota Wellman wzięła udział w nowej odsłonie kampanii reklamowej sieci supermarketów Lidl. Kampania opierać się będzie zarówno na tradycyjnych formach przekazu, czyli spotach telewizyjnych i ulicznych billboardach, jak i bardziej innowacyjnych metodach. W jej ramach powstanie telewizyjny talk show „Dorota, Karol i goście”, w którym Dorota Wellman i Karol Okrasa będą rozmawiać o gotowaniu i dzielić się ciekawymi przepisami. Dziennikarka twierdzi, że chce w ten sposób inspirować Polaków do kulinarnych eksperymentów.

– Mamy nadzieję, że będzie pewna misja w tej kampanii reklamowej, żeby Polacy gotowali w domu i chociaż próbowali zrobić coś ciekawego – mówi Dorota Wellman.

W telewizyjnym spocie Dorota Wellman wciela się w szefową kuchni, która nie radzi sobie z gotowaniem. Po jej kulinarnych eksperymentach kuchnia jest zdemolowana, a ona sama musi się zwrócić o pomoc do bardziej doświadczonego kolegi. Dorota Wellman twierdzi, że jest to tylko kreacja na potrzeby reklamy, w rzeczywistości bowiem radzi sobie w kuchni bardzo dobrze. Codziennie gotuje obiad dla swojej rodziny, zwraca także uwagę na zdrowy styl odżywiania.

– Dobrze gotuję, co widać, słychać i czuć, natomiast to była kreacja, która miała pokazać niezdarę, która się przekształca w człowieka, który umie gotować po to, żeby wszystkim udowodnić, że wszyscy możemy i będziemy umieli, jeśli się chociaż trochę postaramy, przyłożymy – mówi Dorota Wellman.

Dziennikarka zapowiedziała, że znaczną część honorarium, które otrzymała za udział w kampanii Lidla, przekaże na cele charytatywne. 100 tys. zł trafi do Fundacji TVN, a 200 tys. gwiazda „Dzień Dobry TVN” przeznaczy na inne cele dobroczynne.

Dołącz do dyskusji: Dorota Wellman w reklamie sieci Lidl. "Chciałam pokazać niezdarę, która nauczy się gotować"

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gabriela
Nie mogę już znieść Wellman . Jest tak pewna siebie i arogancka, ponadto nie mieści sie już w swojej skórze i wygląda odpychająco. Dziennikarka powinna dbać o swój wygląd i estetykę, a nie eksponować kilogramy, wyhodowanego tłuszczu.
0 0
odpowiedź
User
Halina
Pani Doroto.Podziwiam Panią za wszystko.Jest Pani cudownym człowiekiem i ma wielkie serce.Życzę aby ludzkie jęzory przestały mleć na Panią a sama nie zważała na stek bzdur jakie na Panią wylewają różni nieudacznicy.Nie słyszałam żeby ktoś był tak wspaniałomyślny i hojny i miał takie wielkie serce.Jest Pani cudowna.
0 0
odpowiedź
User
halina
Proszę zamieścić swoje zdjęcie to chętnie ocenimy Pani wygląd oraz prosze wykazać się swoją dobrodusznością.Czekamy
0 0
odpowiedź