SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Doping" TBWA dla Fundacji Małyszów

W poniedziałek rusza kampania prasowa przygotowana przez agencję TBWA dla Fundacji Izabeli i Adama Małyszów "Wystarczy chcieć".

Celem kampanii, która potrwa do sierpnia br. jest promocja Sportowego Funduszu Stypendialnego utworzonego przez Fundację.

Pierwsze layouty prasowe zamieszczą na swych stronach "Przeglądu Sportowego", magazynu "Golf" oraz "Magazyn Górski".

W realizację kampanii dla Fundacji Małyszów zaangażowała się cała agencja kibicując kreacji i agencyjnym "mistrzom" w procesie tworzenia. W rezultacie powstały oryginalne, przezabawne reklamy przypominające artykuły prasowe, które w pierwszej chwili nasuwają czytelnikowi myśl, że oto Polak zdobył puchar, medal czy też pobił rekord. Okazuje się jednak, że trofeum zdobyte została w bardzo śmiesznych konkurencjach, jak np. w konkursie na najdłuższą kiełbasę czy najładniejszy balkon, a to tylko z powodu braku możliwości rozwijania talentów sportowych.

"Naszym celem było pokazanie jak brak odpowiednich środków materialnych może wpłynąć na przyszłość młodych, zdolnych dzieciaków. Myślę, że zderzenie śmiesznych sytuacji z pewnym żalem i rozgoryczeniem z powodu niewykorzystanych możliwości, w sposób dobitny ukazuje te konsekwencje i dzięki temu zachęci miłośników sportu do wspierania Sportowego Funduszu Stypendialnego" - mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA.

Celem działania Fundacji Izabeli i Adama Małyszów jest pomaganie utalentowanym dzieciom  i młodzieży w realizacji marzeń o karierze sportowej oraz stwarzanie odpowiednich warunków do rozwijania pasji i umiejętności sportowych. Istotą działania Fundacji jest zwiększenie szans polskich dzieci w osiąganiu sportowych sukcesów poprzez zapewnienie im odpowiedniego sprzętu oraz pomocy materialnej.

 
Cel kampanii: promocja Sportowego Funduszu Stypendialnego
Klient: Fundacja Izabeli i Adama Małyszów "Wystarczy chcieć"
Przedstawiciel klienta: Izabela Małysz
Agencja: TBWA
Przedstawiciel agencji: Malina Wieczorek TBWATELESCOPE
Creative director: Bartek Bartoszek, Darek Rzontkowski
Art director: Marta Pałka
Copywriter: Tomek Skorupa
Zdjecia: Marta Pałka
Media: prasa
Czas trwania: czerwiec - sierpień.

Dołącz do dyskusji: Doping" TBWA dla Fundacji Małyszów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl