Dom: Ze Wspólnej na Własną
Ruszyła kampania kredytów hipotecznych banku DOM.
Ci, którzy zapamiętali wiosenną odsłonę kampanii, kojarzą zapewne czerwoną pieczątkę z napisem "Zmień adres". Tym razem jednak, zamiast kontrowersyjnych postaci sąsiada-zbira, tępego dzielnicowego i zrelaksowanego gospodarza domu, za zmianą adresu przemawiają niezbyt fortunnie wybrane na miejsce zamieszkania ulice.
Tak oto, z pomocą kredytu hipotecznego banku DOM można przeprowadzić się z Głośnej na Cichą, z Ciasnej na Przestrzenną i oczywiście ze Wspólnej na Własną - podano w komunikacie.
Kampania ma charakter wizerunkowy, zaś jej celem jest ugruntowanie postrzegania marki banku jako sprzedającego wyłącznie kredyty hipoteczne. Hasło "DOM - bank kredytów hipotecznych" z jednej strony mówić ma właśnie o wyspecjalizowanym charakterze działalności biznesowej banku, z drugiej zaś sugerować różnorodność i elastyczność rozwiązań kredytowych oferowanych przez DOM.
Z uwagi na printowy charakter kampanii, główne jej medium stanowić będzie outdoor (nośniki formatu 6x3). Jego uzupełnieniem i wzmocnieniem w wybranych miastach będzie ekspozycja reklam wielkoformatowych oraz bus board.
Kampania obejmować będzie również prasę, w tym wybrane dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, prasę budowlaną oraz lokalną.
Działania w Internecie obejmą formy odsłonowe w wybranych portalach, e-mailing oraz kampanie w wyszukiwarkach Google, Netsprint i Onet.
Jako wsparcie głównych działań przygotowany został również spot filmowy, który od połowy września do połowy października emitowany będzie w salach kinowych MultiKina. Z działań off screen zaplanowano ekspozycję roll-upów oraz plakatów w holach kin.
- Staramy się konsekwentnie budować naszą komunikację w oparciu o prostotę przekazu przy jednoczesnym zachowaniu oszczędnej formy graficznej - mówi Paweł Olewiński, dyrektor marketingu banku DOM. - Po raz kolejny stawiamy na outdoor, ponieważ jest to medium wciąż stosunkowo słabo wykorzystywane reklamowo przez naszą kategorię, a zapewniające względnie wysoką widoczność. Jesienią wszyscy okupują telewizję, w której przez to coraz trudniej się przebić dysponując stosunkowo ograniczonym budżetem. Nowością mediową dla banku będzie natomiast reklama kinowa, która ma wesprzeć kampanię. Przygotowaliśmy spot utrzymany w stylu naszych pierwszych wizerunkowych reklam telewizyjnych - dodaje.
Kreację do kampanii przygotowała wrocławska Agencja Wanilia, media zakupił dom mediowy MediaVest. Reżyserem spotu kinowego jest Piotr Trzaskalski.
Kampania potrwa do połowy listopada.
Dołącz do dyskusji: Dom: Ze Wspólnej na Własną