SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dobry miesiąc programów informacyjnych

W lutym główne serwisy informacyjne zanotowały wzrost oglądalności. Widzów straciła "Panorama" i "Teleexpress".

 Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, przygotowanych dla wortalu Wirtualnemedia.pl, najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w lutym 2006 roku był "Teleexpress". Każde wydanie programu TVP1 oglądało średnio ponad 5,8 milionów widzów.

Na drugim miejsce uplasowały się "Wiadomości", które - w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - zyskały 200 tys. widzów.

Na przeciwnym biegunie jest "Panorama" telewizyjnej "Dwójki", która notuje coraz słabsze rezultaty.

 

Target Total Individuals       16-49
luty         AMR       SHR %       SHR %
2005 TELEEXPRESS 5951894 50,84% 43,16%
2006 TELEEXPRESS 5891581 50,76% 41,75%
2005 WIADOMOSCI 5620090 35,73% 30,58%
2006 WIADOMOSCI 5824680 36,52% 31,56%
2005 FAKTY 3814389 25,36% 23,50%
2006 FAKTY 4229214 27,95% 26,58%
2005 WYDARZENIA 2913809 20,26% 22,08%
2006 WYDARZENIA 3154503 21,29% 22,39%
2005 PANORAMA 18-30 3007990 21,73% 16,38%
2006 PANORAMA 18-30 2556536 18,16% 13,75%
2005 PANORAMA 22-00 2717400 21,13% 15,96%
2006 PANORAMA 22-00 2203952 17,85% 15,04%

Dołącz do dyskusji: Dobry miesiąc programów informacyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl