SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dobre wyniki tytułów Axel Springer Polska

Wzrost przychodów reklamowych w segmencie kobiecym magazynów Axel Springer Polska

W pierwszych pięciu miesiącach 2004 roku "Pani Domu", "Olivia" i "Na Żywo" zanotowały wzrost przychodów reklamowych o 47%* w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego.  Przychody "Pani Domu" wzrosły o 40%*, "Olivii" o 50%*, a "Na Żywo" aż o 70%*. Łączne wpływy reklamowe tych pism od stycznia do maja 2004 roku wyniosły 26 797 274 zł.*

- Inwestycje w tytuły przynoszą efekty. Relaunch "Olivii" jesienią zeszłego roku, pozycjonujący ją jako aspiracyjny i elegancki magazyn, został oceniony niezwykle wysoko w badaniach czytelniczych produktu. Reklamodawcy uznali zmienioną "Olivię" za bardzo efektywne medium - mówi Małgorzata Barankiewicz, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych Axel Springer Polska.

"Pani Domu" w wyniku konsekwentnej polityki wydawniczej, jest nie tylko liderem w rankingach czytelnictwa w segmencie (prawie 5 mln czytelniczek)**, ale także, co szczególnie istotne dla reklamodawców, najchętniej czytanym tygodnikiem kobiecym w grupie docelowej 20:44 lata. Aż 35% kobiet w wieku 20:44 lata (blisko 2,4 mln) sięga po "Panią Domu" (dla porównania: po "Naj" (G+J) sięga 32% kobiet w wieku 20:44 lata, po "Przyjaciółkę" (Edipresse) 30%, po "Tinę" (Bauer) 21%.)*** Zmiana techniki druku "Pani Domu" oraz zastosowanie papieru wyższej jakości wpłynęły na atrakcyjność tygodnika dla czytelniczek i reklamodawców.

Powiększenie formatu i optymalizacja formuły redakcyjnej "Na Żywo" w maju tego roku sprawiły, że magazyn pozycjonowany jest obecnie o klasę wyżej. Dzięki wprowadzonym zmianom znacznie zwiększył swoją atrakcyjność jako medium reklamowe.

Klienci, którzy w pierwszych pięciu miesiącach tego roku szczególnie często wybierali pisma z segmentu kobiecego magazynów Axel Springer Polska to Aflofarm, Avon Cosmetics Polska, Beiersdorf Lechia, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, Kamis-Przyprawy, L'oreal Polska, Dr Oetker, Olvit, Procter&Gamble, Soraya i Whirlpool Polska.

*Expert Monitor styczeń-maj 2003, styczeń-maj 2004, dane nie uwzględniają autopromocji.
**PBC General; zrealizowane przez SMG KRC; CCS, styczeń - maj 2004, kobiety, n=7 778
***PBC General; zrealizowane przez SMG KRC; CCS, styczeń - maj 2004, kobiety w wieku 20:44, n=3 574

Dołącz do dyskusji: Dobre wyniki tytułów Axel Springer Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl