"Dobre Rady" liderem, "Olivia" ostro w dół w I kw. 2008
"Dobre Rady" był liderem wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet w I kwartale obecnego roku, osiągając średnią sprzedaż w wysokości 505 tys. egzemplarzy. Najwięcej czytelników straciła w tym okresie "Olivia".
"Dobre Rady" (Burda Media Polska) osiągnęły w I kwartale 2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 505 398 egz., będąc tym samym liderem rynku miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Czasopismo zyskało ponad 29 tys. czytelników w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.
Na drugim miejscu uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) z 481 544 sprzedawanych średnio egzemplarzy, natomiast na trzecią pozycję zajął "Poradnik Domowy" (Agora) z przeciętną sprzedażą wynoszącą 443 893 egz. Natomiast największy spadek sprzedaży zanotowała piąta w zestawieniu "Olivia" (Marquard Media Polska), która rozchodziła się w I kwartale obecnego roku średnio w nakładzie 282 tys. egzemplarzy - o 90 tys. egz. mniej niż w tym samym okresie 2007 roku
I kwartał | ||||
2008 | 2007 | |||
ZKDP | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Dobre Rady | 633 333 | 505 398 | 623 330 | 476 162 |
Świat Kobiety | 632 677 | 481 544 | 661 016 | 461 128 |
Poradnik Domowy | 606 670 | 443 893 | 593 341 | 425 835 |
Claudia | 692 552 | 380 337 | 635 271 | 364 538 |
Olivia | 466 380 | 282 016 | 660 174 | 372 056 |
Dołącz do dyskusji: "Dobre Rady" liderem, "Olivia" ostro w dół w I kw. 2008