SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Dobre Rady" liderem, "Olivia" ostro w dół w I kw. 2008

"Dobre Rady" był liderem wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet w I kwartale obecnego roku, osiągając średnią sprzedaż w wysokości 505 tys. egzemplarzy. Najwięcej czytelników straciła w tym okresie "Olivia".

"Dobre Rady" (Burda Media Polska) osiągnęły w I kwartale 2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 505 398 egz., będąc tym samym liderem rynku miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Czasopismo zyskało ponad 29 tys. czytelników w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.

Na drugim miejscu uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) z 481 544 sprzedawanych średnio egzemplarzy, natomiast na trzecią pozycję zajął "Poradnik Domowy" (Agora) z przeciętną sprzedażą wynoszącą 443 893 egz. Natomiast największy spadek sprzedaży zanotowała piąta w zestawieniu "Olivia" (Marquard Media Polska), która rozchodziła się w I kwartale obecnego roku średnio w nakładzie 282 tys. egzemplarzy - o 90 tys. egz. mniej niż w tym samym okresie 2007 roku

I kwartał

2008 2007
ZKDP Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Dobre Rady 633 333 505 398 623 330 476 162
Świat Kobiety 632 677 481 544 661 016 461 128
Poradnik Domowy 606 670 443 893 593 341 425 835
Claudia 692 552 380 337 635 271 364 538
Olivia 466 380 282 016 660 174 372 056

Dołącz do dyskusji: "Dobre Rady" liderem, "Olivia" ostro w dół w I kw. 2008

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl