„Dobre Rady” liderem miesięczników poradnikowych. „Claudia” z największym spadkiem
W lipcu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych utrzymały się „Dobre Rady”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Poradnik Domowy”, z kolei najwięcej straciła „Claudia”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Dobrych Rad” (Grupa Burda) w lipcu 2014 roku wyniosła 325 709 egz. W porównaniu do lipca 2013 roku zwiększyła się ona o 6,80 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce należało do miesięcznika „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 304 854 egz., po wzroście o 3,70 proc.
Ostatnią pozycję na podium zajął „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), który rok wcześniej był piąty. Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 8,54 proc. do 259 884 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 12,73 proc., zanotowała „Claudia” (Burda International Polska), która spadła z miejsca czwartego na piąte. Sprzedaż ogółem tego tytułu w lipcu br. wyniosła 211 506 egz.
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Dobre Rady |
470 000 |
325 709 |
325 709 |
540 000 |
349 467 |
349 467 |
Kobieta i Życie |
434 963 |
304 854 |
304 854 |
449 903 |
293 991 |
293 991 |
Poradnik Domowy |
374 614 |
259 884 |
259 884 |
388 940 |
239 436 |
239 436 |
Świat Kobiety |
437 744 |
258 886 |
258 886 |
471 938 |
286 157 |
286 157 |
Claudia |
356 480 |
211 506 |
211 506 |
405 317 |
242 440 |
242 350 |
Cała Ty |
285 310 |
133 429 |
133 429 |
- |
- |
- |
Olivia |
224 973 |
131 259 |
131 259 |
254 875 |
147 614 |
147 614 |
W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 7,98 proc.) wśród miesięczników poradnikowych pochwalić się mogły „Dobre Rady”. Z kolei największy spadek odnotował tutaj „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) - było to 9,32 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
lipiec |
czerwiec |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Dobre Rady |
470 000 |
325 709 |
325 709 |
470 000 |
301 651 |
301 651 |
Kobieta i Życie |
434 963 |
304 854 |
304 854 |
434 882 |
309 469 |
309 469 |
Poradnik Domowy |
374 614 |
259 884 |
259 884 |
390 000 |
276 517 |
275 417 |
Świat Kobiety |
437 744 |
258 886 |
258 886 |
429 864 |
285 491 |
285 491 |
Claudia |
356 480 |
211 506 |
211 506 |
365 500 |
210 466 |
210 466 |
Cała Ty |
285 310 |
133 429 |
133 429 |
308 260 |
129 117 |
129 117 |
Olivia |
224 973 |
131 259 |
131 259 |
224 986 |
129 847 |
129 847 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Dobre Rady” liderem miesięczników poradnikowych. „Claudia” z największym spadkiem