SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Dobre Rady' liderem kobiecych miesięczników poradnikowych

W sierpniu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie było pismo "Dobre Rady" (Burda Media Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" w sierpniu br. wyniosła 532 958 egz. (wzrost o 12 proc.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości 516 090 egz. (tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub. r.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 488 028 egz. (spadek o 13 proc.).

sierpień
Wirtualnemedia.pl 2009 2008
ZKDP Sprzedaż ogółem
Dobre Rady 532 958 475 948
Kobieta i Życie 516 090 -
Świat Kobiety 488 028 559 618
Poradnik Domowy 385 476 482 746
Claudia 281 595 422 681
Olivia 276 042 415 899



Porównując dane z sierpnia br. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Olivia" (w górę o 16 proc.).
2009
Wirtualnemedia.pl sierpień lipiec
ZKDP Sprzedaż ogółem
Dobre Rady 532 958 498 215
Kobieta i Życie 516 090 514 518
Świat Kobiety 488 028 427 937
Poradnik Domowy 385 476 374 552
Claudia 281 595 285 169
Olivia 276 042 236 804

Dołącz do dyskusji: 'Dobre Rady' liderem kobiecych miesięczników poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl