Dla Europejczyków internet ważniejszy od pralek i samochodów
77 procent europejskich konsumentów nie wyobraża sobie życia bez codziennego dostępu do internetu.
Tak wynika z badania przeprowadzonego przez instytut badawczy YouGov, w którym udział wzięło 5.148 respondentów z Francji, Hiszpanii, Niemiec, Rosji i Wielkiej Brytanii - informuje serwis TG Daily.
Dla porównania, bez pralki nie mogłoby żyć 61 procent, a bez samochodu 54 procent badanych. 51 procent respondentów przyznało też, że pobiera filmy z internetu, a 43 procent ogląda je w przekazie strumieniowym.
Z badania YouGov wynika również, że 76 procent respondentów w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy grało w gry na komputerze desktopowym lub laptopie. Dla kupujących pecety jednym z najważniejszych czynników jest doświadczenie wizualne: 59 procent osób w wieku od 18 do 24 lat przy kupowaniu laptopa zwraca uwagę na jakość grafiki. Tymczasem dla 80 procent ogółu badanych najważniejsza jest tutaj cena.
Dołącz do dyskusji: Dla Europejczyków internet ważniejszy od pralek i samochodów