Discovery odświeża wizerunek swoich kanałów
Spółka Discovery Networks Central Europe zdecydowała się na odświeżenie wizerunku części swoich kanałów. Nową oprawę, logo i zmodyfikowaną ofertę programową ma już Discovery Travel & Living, a w lipcu takie same zmiany czekają też Discovery Channel i Discovery HD.
Discovery Channel od 1 lipca br. będzie mieć nowe logo (bez zmian pozostanie w nim motyw kuli ziemskiej), przygotowane przez agencję Viewpoint z Bostonu oraz odświeżoną oprawę antenową.
Stacja zmieni też nieco swój charakter. Ma zachęcać widzów do rozwijania pasji i przeżywania przygód, a także przekazywać doświadczenie oraz wiedzę o otaczającym świecie, które stanowić będą punkt wyjścia do dalszego działania. Wśród nowości w ramówce Discovery Channel znajdą się m.in. cykle "Portowe życie" (pokazywać będzie życie w porcie Los Angeles) czy "Zawód drwal" (opowiadać będzie o rodzinie w tradycyjny sposób pozyskującej drewno).
Drugi z kanałów nadawcy, Discovery Travel & Living, zmianę loga i oprawy przeszedł już 28 maja br. Stacja stała się bardziej lifestylowa i jest już wyłącznie adresowana do kobiet (w wieku od 25 do 54 lat).
Oferta programowa kanału wzbogacona została o programy dotyczące zdrowia, rodziny, kariery, pracy, związków, przyjaźni, mody czy szeroko pojętego czasu wolnego. Z nowości w najbliższych miesiącach pojawią się m.in. takie cykle jak "Salon sukni ślubnych" (pokazujący kulisy pracy takiego sklepu) czy "Take Home Nanny" (śledzący pracę niani Emmy Jenner wnoszącej nowe podejście do wychowania dzieci)
Jako ostatni, 15 lipca, zmieni się kanał Discovery HD, który zyska nowe logo i bardziej dynamiczną oprawę. Ramówka stacji zostanie wzbogacona o nowe programy podróżnicze, przyrodnicze, lifestylowe jak też prezentujące tematy z zakresu nauki, historii naturalnej czy kultury.
- Jesteśmy przekonani, że obecne zmiany w portfolio doprowadzą do wzrostu zainteresowania naszymi kanałami oraz jeszcze lepszego zrozumienia naszej oferty. Mamy ambitne plany pozyskiwania coraz szerszej widowni na każdym z kanałów z portfolio Discovery Networks - tłumaczy Katarzyna Kieli, general manager Discovery Networks Central Europe.
Oprócz odświeżenia logotypów kanałów i oprawy poszczególnych stacji zmieni się także logo korporacyjne Discovery Networks Central Europe, tak by odpowiadało ono globalnej identyfikacji wizualnej firmy oraz było spójne z komunikacją oraz pozycjonowaniem marki.
Dołącz do dyskusji: Discovery odświeża wizerunek swoich kanałów
Discovery Travel & Living - 28 maja
Discovery Historia (bez znaku TVN) - 30 maja
Discovery Channel - 1 lipca
Discovery HD - 15 lipca