SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DHL: Twoja przesyłka w Europie. Jutro przed 12:00

Pod hasłem "Twoja przesyłka w Europie. Jutro przed 12:00" DHL Express rozpoczął kampanię telewizyjną promującą terminowe usługi lotnicze DHL EXPRESS 12 w Europie.

W biznesie czas ma kluczowe znaczenie. Przedstawiają to 3 różne kreacje "Spotkanie", "Absolutnie się zgadzam" i "Tak", w których występują ci sami bohaterowie. Filmiki utrzymane są w konwencji lekkiego absurdu i napięcia znanego każdemu pracownikowi z codziennego życia biurowego. Ponieważ spoty kończą się tzw. call to action, podając nr infolinii oraz stronę www wsparciem kampanii są działania realizowane przez customer service.

W kampanii wykorzystano spoty różnej długości 30' i dwie 15'. Od 1 do 21 grudnia spoty reklamujące usługę DHL EXPRESS 12:00 wyemitowane będą w TVP1, TVP2, TVN oraz TVN 24. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie konkurs i mailing do klientów promujący usługę Express 12 w Europie.

Równolegle z kampanią ruszyła też strona internetowa www.dhltime.pl, na której nowi klienci mogą znaleźć informacje na temat lotniczych doręczeń terminowych i skorzystać z promocji (konkurs dla klientów - za realizację przesyłki DHL EXPRESS 12 w grudniu 2007 lub w styczniu 2008 - nagroda w postaci przewodnika Pascala po wybranym mieście w Europie).

Kampania "Twoja przesyłka w Europie. Jutro przed 12:00" przygotowana została przez pion komunikacji marketingowej DHL Express wspólnie z agencją reklamową Ogilvy & Mather dla wszystkich krajów europejskich. Za przygotowanie planu mediowego odpowiadał dom mediowy Carat.

  • Więcej informacji:
  • DHL

Dołącz do dyskusji: DHL: Twoja przesyłka w Europie. Jutro przed 12:00

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kurier
motto firmy co ja moge jd i ciecia
0 0
odpowiedź