DHL ogłasza przetarg na globalny budżet kreatywny
Firma DHL ogłosiła przetarg na swój globalny budżet kreatywny. Zmusiła ją do tego decyzja agencji Ogilvy & Mother, która zrezygnowała z obsługi firmy w tym zakresie.
Informację potwierdziła Anita Gupta, wiceprezes i szef komunikacji korporacyjnej DHL na regiony Azji i Pacyfiku oraz EMEA (Europa, Bliski, Wschód i Afryka). Według niej, w przetargu na budżet zajmującego się przewozem przesyłek i logistyką przedsiębiorstwa, udział weźmie wiele agencji reklamowych, ale nie ujawniła nazwy żadnej z nich.
Przyczyną rezygnacji Ogilvy & Mother, która obsługiwała DHL od 2007 roku, jest najprawdopodobniej udział agencji w przetargu na globalny budżet reklamowy firmy kurierskiej UPS.
Dołącz do dyskusji: DHL ogłasza przetarg na globalny budżet kreatywny