SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DHL ogłasza przetarg na globalny budżet kreatywny

Firma DHL ogłosiła przetarg na swój globalny budżet kreatywny. Zmusiła ją do tego decyzja agencji Ogilvy & Mother, która zrezygnowała z obsługi firmy w tym zakresie.

Informację potwierdziła Anita Gupta, wiceprezes i szef komunikacji korporacyjnej DHL na regiony Azji i Pacyfiku oraz EMEA (Europa, Bliski, Wschód i Afryka). Według niej, w przetargu na budżet zajmującego się przewozem przesyłek i logistyką przedsiębiorstwa, udział weźmie wiele agencji reklamowych, ale nie ujawniła nazwy żadnej z nich.

Przyczyną rezygnacji Ogilvy & Mother, która obsługiwała DHL od 2007 roku, jest najprawdopodobniej udział agencji w przetargu na globalny budżet reklamowy firmy kurierskiej UPS.

  • Więcej informacji:
  • DHL

Dołącz do dyskusji: DHL ogłasza przetarg na globalny budżet kreatywny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl