SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Dexter' wiosną mniej interesował widzów niż jesienią

Drugi sezon amerykańskiego serialu 'Dexter' oglądało na antenie TVN średnio 490 tys. widzów, czyli mniej niż nadawaną zeszłej jesieni pierwszą serię produkcji. W czasie emisji serialu stacja przegrywała ze swoimi głównymi konkurentami.

Udział TVN w grupie 4+ w czasie emisji drugiego sezonu w "Dextera" wyniósł zaledwie 11,51 proc. To mniej niż miały w tym czasie konkurencyjne stacje: Polsat (jego udział wyniósł 24,32 proc., a kanał ten emitował gł. "CSI: Kryminalne Zagadki Miami" oraz inne seriale), TVP 2 (14,91 proc.; gł. filmy fabularne) i TVP 1 (12,78 proc.; filmy) - wynika z  danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl.

Lepiej "Dexter" radził sobie w komercyjnej grupie 16-49, gdzie udział stacji wyniósł 12,61 proc. i był niższy od udziału Polsatu (27,51 proc.) oraz TVP 2 (12,83 proc.), ale wyższy od udziału TVP 1 (10,52 proc.)

Emitowana jesienią ub.r. pierwsza seria produkcji notowała lepsze wyniki. Serial śledziło wtedy bowiem 600 tys. widzów przy udziale w rynku wynoszącym 15,59 proc. w 4+ i 17,03 proc. w 16-49.

Wpływy z reklam nadawanych wokół drugiej serii "Dextera" TVN wyniosły mln 3,2 zł.

Z danych wynika, że serial śledziły głównie kobiety, widzowie w wieku od 25 do 39 lat oraz powyżej 45. roku życia, a także mieszkańcy średnich i dużych miast.

Oglądalność drugiego sezonu "Dextera" odcinek po odcinku
dexterodxinki

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji serialu
dexterkonkurencjatvn

Profil widowni "Dextera"
dexterprofilwidzatvn

Dołącz do dyskusji: 'Dexter' wiosną mniej interesował widzów niż jesienią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl