'Dexter' wiosną mniej interesował widzów niż jesienią
Drugi sezon amerykańskiego serialu 'Dexter' oglądało na antenie TVN średnio 490 tys. widzów, czyli mniej niż nadawaną zeszłej jesieni pierwszą serię produkcji. W czasie emisji serialu stacja przegrywała ze swoimi głównymi konkurentami.
Udział TVN w grupie 4+ w czasie emisji drugiego sezonu w "Dextera" wyniósł zaledwie 11,51 proc. To mniej niż miały w tym czasie konkurencyjne stacje: Polsat (jego udział wyniósł 24,32 proc., a kanał ten emitował gł. "CSI: Kryminalne Zagadki Miami" oraz inne seriale), TVP 2 (14,91 proc.; gł. filmy fabularne) i TVP 1 (12,78 proc.; filmy) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl.
Lepiej "Dexter" radził sobie w komercyjnej grupie 16-49, gdzie udział stacji wyniósł 12,61 proc. i był niższy od udziału Polsatu (27,51 proc.) oraz TVP 2 (12,83 proc.), ale wyższy od udziału TVP 1 (10,52 proc.)
Emitowana jesienią ub.r. pierwsza seria produkcji notowała lepsze wyniki. Serial śledziło wtedy bowiem 600 tys. widzów przy udziale w rynku wynoszącym 15,59 proc. w 4+ i 17,03 proc. w 16-49.
Wpływy z reklam nadawanych wokół drugiej serii "Dextera" TVN wyniosły mln 3,2 zł.
Z danych wynika, że serial śledziły głównie kobiety, widzowie w wieku od 25 do 39 lat oraz powyżej 45. roku życia, a także mieszkańcy średnich i dużych miast.
Oglądalność drugiego sezonu "Dextera"
odcinek po odcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie
emisji serialu
Profil widowni "Dextera"
Dołącz do dyskusji: 'Dexter' wiosną mniej interesował widzów niż jesienią