Deutsche Bank w sierpniu w Polsce z własną telewizją
Z nowatorskim projektem zamierza ruszyć Deutsche Bank. W sierpniu we wszystkich placówkach zawisną monitory LCD, z których popłynie regularny przekaz telewizyjny adresowany do klientów i pracowników firmy.
Emisja odbywać się będzie w godzinach otwarcia banków Deutsche Bank, czyli między 9-17. Sygnał będzie dzielony "z wiodącą stacją informacyjną w naszym kraju". Jak udało nam się ustalić prawdopodobnie z TV Biznes (w sumie około 50 procent całego przekazu). 30 procent czasu wypełni serwis ekonomiczny skierowany do klientów, ale i do pracowników banku.
- Na przygotowywany przez nas serwis złożą się komentarze dotyczące rynku finansowego, prezentowane przez analityków Deutsche Banku oraz zaproszonych ekspertów zewnętrznych. W materiałach znajdą się także informacje o ofercie banku. Program obejmie także relacje z wydarzeń kulturalnych, biznesowych czy sportowych, sponsorowanych przez bank - powiedziała Joanna Izdebska, dyrektor marketingu Deutsche Bank.
Na ekranach również pasek giełdy i serwis pogodowy. Program DB TV wyprodukuje firma Ambient Infinity, dla której jest to pierwszy tak poważny projekt.
20 procent czasu antenowego to reklamy. Jak podają twórcy projektu, reklama na nośnikach bankowych może okazać się bardzo efektywna.
- Ponieważ klienci stojący w kolejce są skoncentrowani wyłącznie na przekazie, jaki dobiega z odbiornika telewizyjnego - mówi wiceprezes zarządu Ambient Infinity Katarzyna Obuchowicz-Skopiec.
Sygnał emitowany będzie wyłącznie w placówkach Deutsche Banku, których jest 64 w naszym kraju. Aby nie przeszkadzać w pracy banku, dźwięk słyszalny będzie w wyznaczonych punktach lokalu.
Cała infrastruktura DB TV to ponad 100 nośników we wszystkich oddziałach banku. Składają się na nią 42-calowe ekrany LCD Toshiba połączone z systemem nagłośnieniowym marki Panaphonic.
Dołącz do dyskusji: Deutsche Bank w sierpniu w Polsce z własną telewizją