Deloitte: prasowa reklama skuteczniejsza od internetowej
Brytyjscy konsumenci zwracają większą uwagę na reklamy w prasie niż w internecie.
Z badania przeprowadzonego przez firmę Deloitte, w którym uczestniczyło 2.023 mieszkańców Wielkiej Brytanii w wieku od 16 do 74 lat, wynika, że 59 procent respondentów największą uwagę przywiązuje do reklam w czasopismach - informuje serwis Brand Republic.
Okazało się również, że 56 procent badanych większą uwagę zwraca na reklamy w prasie codziennej niż na dowolne formy reklamy prezentowane w internecie.
64 procent Brytyjczyków jest także zdania, że dowolna reklama online jest bardziej natrętna niż reklamy w prasie codziennej, a 26 procent jest nawet skłonnych do płacenia za internetowe treści, przy których nie byłyby umieszczane żadne reklamy.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Deloitte: prasowa reklama skuteczniejsza od internetowej