Dell najpopularniejszy wśród studentów
Dell jest najpopularniejszą komputerową marką wśród amerykańskich studentów.
Sporo zyskuje również firma Apple, dzięki swojemu specjalnemu programowi sprzedaży skierowanemu do studentów - informuje serwis Marketing charts, powołując się na badanie SurveyU.com.
Apple wprowadziło promocyjny program, w ramach którego studenci mogą kupić komputer Mac w pakiecie z darmowym iPodem. Z badania wynika, że 83 procent respondentów posiadających komputer Apple, kupiło go w ramach tego programu.
W sumie 33 procent amerykańskich studentów posiada komputer firmy Dell, która pod tym względem wyprzedza Apple (23 procent), Hewlett-Packard (17 procent), Acer (7 procent), Toshibę (7 procent) oraz Sony (4 procent).
Z danych SurveyU.com wynika także, że amerykańscy studenci średnio na swoje komputery wydali 1.290 dolarów, co łącznie daje sumę 22 miliardów dolarów wydanych na te urządzenia przez obecnie studiujących. Zdecydowanie preferują oni urządzenia mobilne: ponad 80 procent z nich używa laptopa jako swój podstawowy komputer.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Dell najpopularniejszy wśród studentów