Delikatesy Alma: Sztuka dobrego wyboru (wideo)
W TVN i TVN 24 rusza kampania reklamowa delikatesów Alma. Akcja pod hasłem "Sztuka dobrego wyboru" obejmuje billboardy sponsorskie.
Startująca właśnie kampania reklamowa delikatesów Alma prezentuje dostępną w nich ofertę oliw, serów i wędlin. Przekaz pod hasłem "Sztuka dobrego wyboru" podkreśla wysoką jakość i atrakcyjne ceny tych produktów. Celem kampanii - wynikającej z rozwoju sieci Alma - jest wzrost świadomości tej marki u osób mieszkających w dużych miastach i zarabiających powyżej średniej krajowej.
Akcja jest prowadzona w formie 8-sekundowych billboardów sponsorskich emitowanych w TVN (przy prognozie pogody, weekendowych wydaniach "Dzień dobry TVN", serialach "39 i pół" i "Na wspólnej") oraz TVN24 (przy programach "Ona i On", "Szkło kontaktowe", "Kalejdoskop" i prognozie pogody). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca roku - przygotowała agencja Kolman Advertising, natomiast zakupem mediów zajmuje się dział marketingu Alma Market.
Dołącz do dyskusji: Delikatesy Alma: Sztuka dobrego wyboru (wideo)