Debata i plakaty wyborcze Kota, Adamczyka i Różczki w kampanii Netii (wideo)
Startuje kolejny etap wyborczej kampanii reklamowej Netii pokazujący debatę z udziałem Tomasza Kota, Piotra Adamczyka i Magdalen Różczki. Akcja rusza również w radiu.
W nowym spocie telewizyjnym emitowanym w ramach kampanii reklamowej Netii Tomasz Kot, Piotr Adamczyk i Magdalena Różczka biorą udział w burzliwej debacie wyborczej, w której krytykują wzajemnie swoje poglądy. Dłuższa wersja reklamy wyświetlana jest w kinach, a pełne nagranie - pokazujące kandydatów jeszcze przed wejściem na wizję - zostało umieszczone w serwisie internetowym www.netia.pl.
Jednocześnie do kampanii zostają włączone kreacje outdoorowe wystylizowane na plakaty wyborcze trojga kandydatów, które umieszczono na 364 tablicach outdoorowych: 6x3 i 12x4 oraz 45 tablicach wielkoformatowych z elementami ruchomymi. W ramach akcji w 29 miastach, w których nie ma tych nośników, będą jeździć samochody MobiJet z takimi samymi plakatami i nagłośnieniem. Pojawią się one Polski, tam, gdzie wyborcy nie będą mogli zapoznać się z nowymi billboardami.
Obecny etap akcji - podobnie jak wcześniejszy - jest prowadzony w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN 7, Polsat, TV 4, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, Discovery, Animal Planet, internecie (główne portale), prasie (m.in. "Voyage", "VIVA", "Wprost", "Newsweek", "Polityka", "Gala", "Playboy", "Wysokie Obcasy"), kinach (Arkadia w Warszawie, Galeria Kazimierz w Krakowie, Manufaktura w Łodzi, Kinepolis w Poznaniu) i na outdoorze, a teraz obejmuje również radio (15-sekundowe spoty w głównych rozgłośniach). Kreacją kampanii zajęły się agencje Brasie, 180 heartbeats (internet) i Change Connections (BTL), natomiast media zaplanował dom mediowy Zenith Optimedia Group (w internecie - Zed Digital).
Dołącz do dyskusji: Debata i plakaty wyborcze Kota, Adamczyka i Różczki w kampanii Netii (wideo)