Danny DeVito reklamuje finałową kumulację w loterii BZ WBK (wideo)
Rusza kolejny etap kampanii reklamowej BZ WBK z udziałem Danny'ego DeVito. Aktor promuje finałową kumulację w loterii tego banku.
W kampanii reklamowej BZ WBK Danny DeVito rywalizuje o uwagę
widzów z główną nagrodą w loterii tego banku. W nowym spocie aktor
dowiaduje się, że wygrana zostaje podwyższona z 1,66 mln zł do 2
mln zł, co złości go tym bardziej, że długo uczył się wymawiać po
polsku tę pierwszą sumę. Akcja reklamuje finałową nagrodę, którą
można wylosować w loterii po założeniu w BZ WBK 3-miesięcznej
lokaty o minimalnej wartości 5 tys. zł.
Czwarta i jednocześnie ostatnia odsłona kampanii, podobnie jak
jej poprzednie części, jest prowadzona w telewizji (m.in. TVN,
TVP1, Polsat, Discovery Polska), prasie (m.in. "Newsweek", "Gazeta
Wyborcza", "Dziennik", "Polska", "Fakt", "Przegląd Sportowy",
"Wprost"), radiu (Radio ZET, Złote Przeboje, Eska, RMF FM),
internecie (Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, gadugadu.pl)
oraz placówkach BZ WBK.
Kreację przygotowała agencja reklamowa GPD Advertising, natomiast
zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Universal
McCann.
Dołącz do dyskusji: Danny DeVito reklamuje finałową kumulację w loterii BZ WBK (wideo)