SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cztery agencje w walce o medialny budżet Molson Coors

Cztery agencje pozostały w walce o medialny budżet browarów Molson Coors.

Obecnie obsługujący w tym zakresie firmę dom mediowy Vizeum (należący do Aegis Media) będzie rywalizował z MediaCom i Mindshare (oba - WPP Group) oraz ZenithOptimedia (Publicis Groupe). Z przetargu wyeliminowane zostały agencje MPG (Havas Media) i PHD (Omnicom). Ostateczna decyzja ma zostać podjęta do końca listopada tego roku.

Warty 15 milionów funtów budżet obejmuje planowanie i zakup mediów dla takich marek będących w portfolio Molson Coors jak Carling, Grolsch i Coors Light.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Cztery agencje w walce o medialny budżet Molson Coors

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl