Cyfrowy Polsat z nowymi możliwościami płacenia za abonament
Cyfrowy Polsat wprowadził nowe możliwości regulowania opłat za abonament i usługi dodatkowe. Od teraz klienci platformy mogą dokonywać zapłaty za pomocą karty płatniczej lub ePrzelewu oferowanego prze serwis Platnosci.pl.
Nowe usługi dostępne są w ramach Internetowego Centrum Obsługi Klienta (ICOK). Przy wyborze ePrzelewu klient po zalogowaniu się do konta swego banku otrzymuje do akceptacji automatycznie wygenerowany formularz przelewowy. Przy zapłatą kartą płatniczą procedura wygląda podobnie, z tą różnicą że klient zatwierdza transakcję na stronie centrum autoryzacji kart.
- Jesteśmy przekonani, że dzięki nowej funkcjonalności abonenci będą jeszcze chętniej korzystać z Internetowego Centrum Obsługi Klienta, a ich satysfakcja z oferowanych przez nas usług będzie rosła - mówi Grzegorz Sandel, dyrektor ds. obsługi klienta w Cyfrowym Polsacie S.A
Serwis Platnosci.pl, należy do firmy PayU S.A., wchodzącej w skład Grupy Allegro.
Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat z nowymi możliwościami płacenia za abonament
Z tą obsługą posprzedażną nie jest tak różowo jak by się po wypowiedzi wyżej wymienionego mogło wydawać. Słabo wyszkoleni pracownicy z Działu Obsługi Klienta nie potrafią odczytać tekstu reklamacji. Mam wrażenie, że język internetowy typu: nara, cze, siemka itd. bardziej by do nich przemawiał niż dłuższy list z wyjaśnieniem problemu.
Podpisałem z Cyfrowym Polsatem umowę i "wciśnięto" mi Dekoder F300, który nie odbiera programów polsatowskich i innych na zbiorczej antenie, którą mamy w bloku, a która jest profesjonalnie wykonana i na każdym innym dekoderze np.Samsung wszystkie programy są.A więc to nie wina anteny ale tego "ubogiego" dekodera F300.Nie mam programów od chwili podpisania umowy (od ponad 2 miesięcy), nie chcą mi wymienić wynajętego dekodera na inny, a mam płacić za "usługę"przez najbliższe 26 miesięcy. Reklamacje moje, wysyłane przez internet są bagatelizowane, odpisują zdawkowo i tendencyjnie, żadnych konkretów. Na reklamacje listowne brak jakiejkolwiek reakcji, za nic mają terminy na udzielenie odpowiedzi. Po prostu nie mają zamiaru pomóc pomimo zapisu w polsatowskim Regulaminie Świadczenia Usług,
w Rozdziale 9 §14 pkt 9: „Cyfrowy Polsat nie ponosi odpowiedzialności za niedostosowanie lub wady urządzeń końcowych i innych urządzeń należących do Abonenta i nie dokonuje ich napraw, regulacji lub adaptacji. Powyższe nie dotyczy Sprzętu i innych urządzeń sprzedanych bądź udostępnionych przez Cyfrowy Polsat.”