SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfrowy Polsat ma 3,55 mln abonentów

Cyfrowy Polsat może pozyskać brutto ok. 330 tys. abonentów usługi płatnej telewizji (DTH) w IV kwartale, wynika z wypowiedzi prezesa Dominika Libickiego.

"Historycznie w IV kwartale pozyskiwaliśmy ok. 40-45 proc. rocznego przyrostu abonentów brutto. Tak też może być w tym roku, jeśli rynek zachowa się tak jak zwykle" - powiedział wczoraj Libicki. Dodał, że Cyfrowy Polsat planuje powtórzyć strategię marketingową z ub. roku i pozyskiwać klientów raczej oferując niższe ceny, niż dodatkowe gadżety. Libicki ocenił, że w tej chwili spółka ma ok 3,55 mln abonentów.

W raporcie za III kwartał, Cyfrowy Polsat podał, że liczba abonentów usługi DTH na koniec tego okresu wzrosła o 228 tys. r/r do 3,506 mln. Liczba pozyskań brutto w ciągu dziewięciu miesięcy wyniosła 337 tys.

Prezes dodał, że wskaźnik odpływu abonentów 12-miesięczny CHURN jest pod kontrolą i wyniósł 9,4 proc. na koniec września 2011 roku.

Wskaźnik średni miesięczny przychód na abonenta ARPU pakietu familijnego w III kw. 2011 roku wyniósł 44,7 zł, w tym 0,8 zł z tytułu usługi pay-per-view (walka Adamek-Kliczko). Wskaźnik ARPU pakietu mini w III kw. 2011 roku wyniósł 13,8 zł, w tym 0,2 zł z tytułu usłgi PPV (walka Adamek-Kliczko).

Prezes powiedział też, że usługa PPV wrześniowej walki Adamek-Kliczko przyciągnęła ok. 200 tys. widzów.

Liczba usługi telefonii komórkowej (MVNO) wzrosła w III kw. o 77 tys. (wobec stanu sprzed roku) do 136 tys. a liczba klientów usługi dostępu internetu o 39 tys. do 54 tys.

Narastająco w I-III kw. 2011 roku spółka miała 83,89 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 221,52 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1646,70 mln zł wobec 1105,83 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat ma 3,55 mln abonentów

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adam
jak te cyferki ladnie wygladaja w zestawieniu brutto... to tak jakby moja firma tracac 100 klientow a zyskujac 200 mowila, ze ma ich oczywiscie 200... w ujeciu netto jest to niestety nadal ta sama setka

a wliczanie do PPV uslug tylko sportowych - no mistrzostwo... szkoda tylko, ze PPV to tez ichnie VOD, ktore nigdy nim nie bylo i nie bedzie.

rocznie odchodzi od nich ok. 300 tys abonentow (czyli niemal tyle ile pozyskali przez 3 kwartaly) i oni chca jeszcze zyskac z tego 40-45% (z pewnoscia nie jest to wtedy 330 tys.)? gratuluje optymizmu.

niech doja poki moga. w przyszlym roku koncza sie przedluzenia pierwszego pakietu mini - odplyw do DVB-T i DVB-S w FTA moze byc bolesny...
0 0
odpowiedź
User
kamil
adam- spać bo masz na 8 do szkoły i na dodatek religia jako pierwsza lekcja
0 0
odpowiedź
User
zawiedziony
Usłaugi cyfrówek schodzą na psy. Mam "n"-ke - na VOD wciąz te same filmy co 2-3 lata, a wkrótce potem mozna je obejrzeć w otwartm TVN. W wakcje na VOD nie było dosłownie NIC! Żadnego sportu poza Liga Mistrzów. Oszczędzają na nas ile wlezie, a abonament bez zmian.
0 0
odpowiedź