SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfrowy budżet Logitech dla DWA

Agencja DWA wygrała przetarg na obsługę cyfrowych działań medialnych firmy Logitech na rynku europejskim.

W pokonanym polu DWA zostawiła dwie inne agencje. Teraz zajmie się ona przygotowaniem ogólnoeuropejskiej kampanii w okresie przedświątecznym promującej kamery internetowe Logitech - informuje serwis Brand Republic.

"Jako agencja medialna specjalizująca się w planowaniu i kupowaniu mediów dla firm technologicznych, to zwycięstwo jest nie tylko świadectwem wiedzy i orientowania się DWA w zakresie sposobu kupowania przez klientów produktów technologicznych, ale dowodzi także naszej siły i referencji na rynku cyfrowych mediów" - stwierdził Chris Bagnall, dyrektor działu obsługi klienta w DWA.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy budżet Logitech dla DWA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl