SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CR Media pomaga

Już po raz trzeci CR Media pomaga osieroconym dzieciom

CR Media po raz kolejny wsparła kampanię informacyjną Wiosek Dziecięcych SOS prowadzoną w Internecie. Departament Internetu w CR Media bierze udział w akcji na rzecz Wiosek Dziecięcych SOS od ponad roku. Obecna, grudniowa kampania była już trzecią z tej serii.

"CR Media, jak i ludzie tworzący tę firmę, nigdy nie byli obojętni na otaczającą nas rzeczywistość i potrzeby innych, szczególnie tych najmłodszych. Świadczyć o tym mogą liczne akcje, w których z chęcią i satysfakcją uczestniczymy. Jesteśmy dumni i pełni wiary, że dzięki nam oraz pomocy szerokiego grona wydawców treści internetowych być może choć kilkoro dzieci więcej zapewnione będzie miało fachową opiekę i pomoc." - mówi Tomasz Rzepniewski, Account Manager CR Media.

Stowarzyszenie Wioski Dziecięce SOS zajmuje się tworzeniem domów dla osieroconych dzieci. Ideą przewodnią Wiosek Dziecięcych jest łączenie rodzeństwa i stworzenie dla dzieci optymalnych warunków do rozwoju emocjonalnego i intelektualnego. Dotychczas powstały 3 Wioski Dziecięce, w których mieści się 10-12 domów. W każdym z domów mieszka od 6 do 8 dzieci wraz z przybraną mamą. Dzieci w Wioskach SOS otrzymują fachową pomoc specjalistów - psychologów, logopedów i innych. Szczegółowe informacje na temat Wiosek Dziecięcych znajdują się na stronie www.sos-wd.org.

Grudniowa kampania internetowa realizowana bezpłatnie przez CR Media emitowana była na takich portalach jak Wirtualna Polska czy O2 oraz na licznych witrynach należących do współpracujących z CR Media sieci Ad.net i AdClick. Dodatkowo powierzchnię reklamową na potrzeby akcji udostępniły również nieodpłatnie: sieć reklamowa QNET oraz IDMnet. W kampanii wykorzystane były rozmaite formy reklamowe - billboardy, bannery, skyscrapery. Kampania zanotowała znaczącą liczbę ponad 4.3 mln odsłon, z czego ok. 2.8 mln zrealizowały sieci Ad.net i AdClick.

Kreację do kampanii przygotowała opiekująca się stale projektem Wiosek SOS agencja reklamowa NoS/BBDO. Akcja informacyjna wspierana była również przez media off-line: prasę, radio i telewizję. Wszystkie media uczestniczyły w akcji na zasadach non-profit. Patronat nad programem tworzenia Wiosek Dziecięcych SOS objął Prezydent RP Aleksander Kwaśniewski.

CR Media zawsze stara się wspierać ważne inicjatywy charytatywne - tak było między innymi z kampaniami informacyjnymi "Zobacz niewidome dzieci" Stowarzyszenia Tęcza, "Płytka wyobraźnia to kalectwo" Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji czy kampanią "Litwa" Polskiej Akcji Humanitarnej.

Dołącz do dyskusji: CR Media pomaga

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl