Coraz więcej czasu przeznaczamy na e-maile i serwisy społecznościowe
Blisko 90 procent internautów poświęca co najmniej siedem godzin tygodniowo na różne formy komunikacji z innymi użytkownikami.
Internauci przełączają się pomiędzy coraz większą liczbą kont poczty e-mail oraz kont zakładanych w serwisach społecznościowych - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firmy Fuser.
Analitycy wskazują tutaj na pewnego rodzaju ironię, gdyż tego typu formy komunikacji zostały stworzone po to aby była ona łatwiejsza i szybsza, tymczasem okazuje się, że jest zupełnie odwrotnie.
Prawie 80 procent badanych przyznało się do posiadania co najmniej dwóch konta mailowych i co najmniej jednego konta w serwisie społecznościowym. Z kolei ponad 40 procent respondentów ma minimum dwa konta na stronach typu MySpace, Facebook czy Bebo.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Coraz więcej czasu przeznaczamy na e-maile i serwisy społecznościowe