Coca-Cola Zero: nowy napój, nowa kampania
Coca-Cola wprowadza do sprzedaży nowy napój - przeznaczoną dla mężczyzn Coca-Colę Zero. W związku z tym w połowie kwietnia rozpocznie się kampania reklamowa tego produktu.
Coca-Cola Zero jest kierowana przede wszystkim dla mężczyzn, dla których ma być odpowiednikiem pitek głównie przez kobiety Coca-Coli Light. Nazwa nowego napoju podkreśla, że nie zawiera on cukru. "Nowa marka to odpowiedź producenta na wzrastające zainteresowanie marką Coca-Cola Light dla kobiet i brak jej odpowiednika dla mężczyzn w portfolio firmy" - piszą w oficjalnym komunikacie przedstawiciele działu PR koncernu. W Polsce nowy napój jest dostępny od początku kwietnia w standardowych butelkach, puszkach, unikalnych alubutlach oraz wprowadzanych po raz pierwszy na nasz rynek konturowych butelkach.
Kampania promocyjna nowej marki rozpoczęła się uruchomieniem strony internetowej www.cokezero.pl, na której wystartował konkurs z atrakcyjnymi nagrodami na męski manifest. Głowna część działań promocyjnych rozpocznie się w połowie kwietnia i obejmie prasę, telewizję i outdoor. Przedstawiciele Coca-Coli nie ujawniają jeszcze szczegółowychinformacji na temat kampanii reklamowej, ale zapowiadają niestandardowe, niestosowane dotychczas w Polsce reklamy internetowe oraz akcje samplingowe.
Kreacją kampanii Coca-Coli Zero zajmuje się agencja Publicis, a koncepcją działań on-line - K2 Internet SA. Natomiast za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom, a za komunikację PR - Edelman Polska.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola Zero: nowy napój, nowa kampania