SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Co trzeci klient Play czuje się 'złapany w pułapkę'

Ponad 30 proc. klientów różnych usług Play deklaruje, że nie odejdą z tej sieci, bo wiąże się to z trudną procedurą lub wysokimi kosztami - wynika z badania Millward Brown SMG/KRC. Najbardziej zadowolone i lojalne są natomiast osoby korzystające z Plusa.

W sieci Play 34 proc. klientów usług prepaidowych, 32 proc. abonentów i 30 proc. osób korzystających z taryf mix deklaruje, że nie zmienia swojego obecnego operatora komórkowego, bo wiąże się to z trudną procedurą lub wysokimi kosztami - wynika z badania Millward Brown SMG/KRC. W Erze taką opinię ma od 22 proc. do 32 proc. klientów poszczególnych usług, a w Orange - od 22 proc. do 30 proc. Najrzadziej takie przekonanie deklarują abonenci Plusa (19 proc. wskazań).

playpluskomorka

Z kolei jako lojalnych wobec swojej sieci określa siebie 70 proc. abonentów Plusa i Ery, 68 proc. w Orange i 56 proc. w Play. Wśród korzystających z usług mix takie przekonanie panuje u 65 proc. klientów Plusa i 52 proc. osób związanych z innymi sieciami. Natomiast w zakresie usług prepaid Plus ma 67 proc. klientów deklarujących swoją lojalność, Orange - 59 proc., Era - 58 proc., a Play - 52 proc.

54 proc. klientów Plusa wyraża zadowolenie z zasięgu i jakości połączeń. W Erze odsetek takich deklaracji wynosi 50 proc., w Orange - 47 proc., a w Play - 49 proc. Z kolei wśród potencjalnych klientów sieci komórkowych najwięcej (19 proc.) wybrałoby Plus, nieco mniej Orange (16 proc.) i Erę (13 proc.), a zdecydowanie najmniej Play (5 proc.).

Badanie satysfakcji użytkowników telefonów komórkowych zostało przeprowadzone przez agencję Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Polkomtela na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie.

Dołącz do dyskusji: Co trzeci klient Play czuje się 'złapany w pułapkę'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl