SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Co drugi rejs długodystansowy z dostępem do Internetu

Pasażerowie Lufthansy zadowoleni z szerokopasmowego Internetu

Już od roku pasażerowie mają możliwość korzystania z Internetu na pokładzie samolotów Lufthansy. Przy współpracy z firmą Connexion by Boeing linia oferuje szybki dostęp do Internetu w czasie rejsu.

Lufthansa osiągnęła niemal stuprocentowe zadowolenie swoich klientów. Według badań przedstawionych niedawno przez Connexion by Boeing ok. 93 proc. z 625 ankietowanych użytkowników było zadowolonych lub bardzo zadowolonych z usług online oferowanych w czasie rejsu -  czytamy  w komunikacie nadawcy.

"Wiem od naszych klientów, jak wartościowy jest to serwis, szczególnie dla podróżujących służbowo " - podkreśla Thierry Antinori, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży Lufthansa German Airlines. Potwierdzają to badania, w których 85 proc. respondentów twierdzi, że szybki dostęp do Internetu będzie miał wpływ na wybór linii lotniczej w przyszłości. "Nasze partnerstwo z Lufthansą jest silne, nastawione na klienta i stawia sobie za cel umożliwienie pasażerom optymalnego dostępu do Internetu" - mówi David Friedman, wiceprezes ds. marketingu  i sprzedaży Connexion by Boeing. "Pasażerowie korzystają z dostępu do usług typu "wszystko  w jednym" przez Internet na wysokości 10.000 m na wiele sposobów ".

Usługa FlyNet® jest już dostępna podczas co drugiego rejsu długodystansowego. Łącznie 42 samoloty dalekiego zasięgu zostały już wyposażone w odpowiednią technikę satelitarną.

Dołącz do dyskusji: Co drugi rejs długodystansowy z dostępem do Internetu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl