"Co dobre, to z Prince Polo" na outdoorze
Rozpoczął się outdoorowy etap kampanii reklamowej Prince Polo. Akcja pod hasłem "Co dobre, to z Prince Polo" podkreśla pozytywne emocje związane z tą marką.
Outdoorowy etap kampanii reklamowej Prince Polo jest kontynuacją działań rozpoczętych w drugiej połowie kwietnia w telewizji i kinach. Przekaz podkreśla dodatnie uczucia, takie jak przyjaźń i miłość, które wyrażają hasło "Co dobre, to z Prince Polo" i napisy na opakowaniach limitowanej serii tych wafelków. Kampania ma promować nowoczesny i pozytywny wizerunek tej marki i zachęcać do niej młode osoby.
Akcja rozpoczęła się na nośnikach outdoorowych (m.in. citylightach) w największych miastach. Kreację kampanii - zaplanowanej na miesiąc - przygotowała agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: "Co dobre, to z Prince Polo" na outdoorze