Clear Channel Poland tworzy struktury regionalne
Do końca 2007 roku Clear Channel Poland stworzy regionalną strukturę sprzedaży w całej Polsce.
Zostanie ona oparta na istniejącym, administracyjnym podziale kraju. Sprzedaż powierzchni reklamowej w poszczególnych regionach będzie się odbywała za pośrednictwem utworzonej sieci lokalnych przedstawicielstw.
"Intensywne prace, które podjęliśmy w celu stworzenia struktury regionalnej sprzedaży wynikają z przekonania, ze coraz większe znaczenia mają rynki lokalne, w których tkwi duży potencjał handlowy. Chcemy zapewnić naszym klientom dotarcie ze swoją ofertą na terenie całego kraju. " - mówi Anna Nowakowska, dyrektor marketingu Clear Channel Poland.
Clear Channel Poland prowadzi sprzedaż regionalną za pośrednictwem firmy zewnętrznej, z którą współpraca opiera się na zasadzie wyłączności w danym regionie, bądź przedstawicieli handlowych, reprezentujących firmę w konkretnym regionie.
Podpisane są już umowy o współpracy w trzech regionach - małopolskim, kujawsko-pomorskim oraz dolnośląskim. Obecnie trwają prace nad uruchomieniem sprzedaży w województwach śląskim, pomorskim oraz wielkopolskim. Do końca roku 2007 firma Clear Channel Poland planuje objęcie całego terytorium kraju sprzedażą regionalną.
Dołącz do dyskusji: Clear Channel Poland tworzy struktury regionalne