SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“CKM” liderem, “Men's Health” tuż za nim

 Magazyn “CKM” był najchętniej kupowanym miesięcznikiem lifestylowym dla mężczyzn w I półroczu br. Tytuł ten zanotował jednak także największy spadek sprzedaży. Tuż za nim uplasował się “Men's Health”, który jako jedyny poprawił sprzedaż.

Rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska) w pierwszych sześciu miesiącach br. wyniosło 66 668 egz. i było 11,3 oc. niższe niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. Pismo to zanotowało największy spadek w rankingu.
 
Drugą lokatę zajął magazyn „Men's Health” (Motor-Presse Polska), który rozszedł się w niewiele niższym od “CKM-u” nakładzie, wynoszącym 65 321 egz., notując – jako jedyny w zestawieniu - wzrost (o 4,7 proc.).

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Playboy" (Marquard Media Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem w analizowanym okresie w porównaniu do I półrocza 2009 roku spadło o 1,3 proc. i wyniosło 57 810 egz.
 
Spadek zanotował  też magazyn biznesowy „Forbes” (Axel Springer Polska). Jego wynik to 43 504 egz., czyli o 7,2 proc. mniej niż rok temu.
 

Wirtualnemedia.pl I półrocze
2010 2009
ZKDP Rozpowszechnianie płatne razem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 66 668 75 136
Men's Health Edycja Polska 65 321 62 403
Playboy 57 810 58 567
Logo 54 843 61 633
 
Forbes. Profit 43 504 46 878


W czerwcu br. żaden z męskich tytułów nie zanotował wzrostu. Liderem tak jak w I półroczu był magazyn „CKM” z rozpowszechnianie płatnym razem wynoszącym 60 942 egz.  po spadku o 12,9 proc.  Drugie miejsce zajął również „Men’s Health” z wynikiem 60 147 egz. (spadek o 0,2 proc.).

Inny miesięcznik znalazł się natomiast na trzecim miejscu – w czerwcu było to „Logo”. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 58 663 egz., czyli było niższe niż rok wcześniej o 1,7 proc.

Wirtualnemedia.pl czerwiec
2010 2009
ZKDP Rozpowszechnianie płatne razem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 60 942 69 959
Men's Health Edycja Polska 60 147 60 160
Logo 58 633 59 666
Playboy 49 551 50 417
 
Forbes. Profit 38 343 45 253


 

Dołącz do dyskusji: “CKM” liderem, “Men's Health” tuż za nim

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andrzej
CKM jest bardzie "męski", to jest: agresywniejszy od "Playboya". Wyjątkowo ten wrześniowy 2010 jest znośny, ponieważ zawiera artykuł "Letnia gorączka" z pięknymi zdjęciami "wodnej party" ;)) )
Bardzo ubolewam, iż polskiego "Playboya" wciąż jeszcze nie stać na własną rozbudowaną stronę internetową na wzór: PLAYBOY.de Pozdrawiam
20 12
odpowiedź
User
pix
CKM nie jest magazynem lifestylowym, tylko rozrywkowym!
0 0
odpowiedź