Cinema City: Twoje ulubione miejsce w mieście
"Twoje ulubione miejsce w mieście" - czyli kampania reklamowa sieci kin Cinema City przygotowana przez dom mediowy PRO Media House.
Nazwa projektu: "Twoje ulubione miejsce w mieście"
Typ projektu: zintegrowana kampania reklamowa komunikująca powstanie pierwszego multipleksu w Zielonej Górze oraz wprowadzenie marki Cinema City na lokalny rynek rozrywkowy.
Media: dzienniki lokalne, stacje radiowe, mix nośników outdoor, Internet, ambient media (plakaty w autobusach komunikacji miejskiej, mimowie przebrani za słynnych bohaterów filmowych rozdający ulotki i popcorn w różnych częściach miasta, zawieszki na klamkach w zielonogórskich akademikach z dołączonym magnesem na lodówkę, naklejki na drzwiach i lustrach w toaletach szkół wyższych w Zielonej Górze.
Czas trwania: październik - listopad 2008
Autorzy kampanii: dom mediowy PRO Media House, kreacje - agencja reklamowa Innova
Zadanie agencji:
Planowanie i dobór mediów
Negocjacje cenowe
Zakup i kontrola przebiegu kampanii
Analiza pust-buy po zakończeniu działań
Grupa docelowa:
Kobiety i mężczyźni w
wieku 15-35 lat oraz Rodziny z dziećmi
Mieszkańcy Zielonej Góry i okolic
Pozycja marki:
Cinema City International jest największym w Europie
Środkowo-Wschodniej oraz w Izraelu operatorem kin wielosalowych
(tzw. multipleksów). Spółka rozwija sieć nowoczesnych kin dla 100
milionów ludzi w 6 krajach. Obecnie w sieci Cinema City są 64
multipleksy z 593 ekranami i 116 000 miejsc. W 8 multipleksach
działają trójwymiarowe kina IMAX. W wybranych lokalizacjach, jak
Cinema Park i Hokus Pokus w Polsce, Spółka prowadzi centra edukacji
i rozrywki. Kina znajdują się w Polsce, Izraelu, na Węgrzech, w
Czechach, Bułgarii oraz w Rumunii. Jest najszybciej rozwijającą się
siecią kin w Europie. W budowie znajduje się 476 ekranów w 45
multipleksach. W Polsce firma jest reprezentowana przez Cinema City
Poland Sp. z o.o.
Cele kampanii:
Poinformowanie mieszkańców Zielonej Góry i okolic o otwarciu
nowoczesnego multipleksu kinowego.
Dotarcie z przekazem do nowych/potencjalnych widzów oraz zachęcenie
do częstszych wizyt w kinie.
Pokazania nowego kina Cinema City jako komfortowego miejsca
pozwalającego mile spędzić czas.
Zbudowanie świadomości marki.
Realizacja:
To co było najważniejsze dla
powodzenia kampanii - to kompleksowość i wielotorowość
proponowanych rozwiązań komunikacyjnych. Wymagała tego szeroka i
zróżnicowana wiekowo grupa docelowa oraz chęć osiągnięcia jak
najwyższej skuteczności działań w miarę krótkim czasie.
Dlatego też PRO Media House przygotował zintegrowaną kampanię
posługując się mediami tradycyjnymi - uzyskując satysfakcjonujący
zasięg oraz skorzystał z możliwości ambient mediów - budując tym
samym odpowiednie zainteresowanie i emocje w gronie odbiorców.
Na potwierdzenie skuteczności tych działań jest fakt, iż była to
już 11 kampania zrealizowana przez PRO Media House dla Cinema City
Poland Sp. z o.o. - uwzględniając w tym marki Cinema City, Orange
IMAX i Cinema Park.
Dołącz do dyskusji: Cinema City: Twoje ulubione miejsce w mieście