SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cinema City reklamuje się na 12. urodziny (wideo)

Rusza kampania reklamowa sieci kinowej Cinema City wspierająca jej 12. urodziny w Polsce. Spot na potrzeby akcji przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i SCH Creative.

Urodzinowa kampania Cinema City informuje, że z okazji 12. rocznicy działania tej sieci w Polsce 10 listopada bilety w niej na filmy 2D będą kosztować tylko 12 zł.

Akcja reklamowa od 5 listopada obejmuje w telewizję ( TVP, Polsat, At Media, Discovery) radio, internet oraz autopromocję w kinach Cinema City.

Kreację spotów na potrzeby kampanii przygotowała agencja Schulz Brand Friendly, a ich produkcją zajął się dom produkcyjny agencji SCH Creative. Akcja potrwa do 10 listopada.

Dołącz do dyskusji: Cinema City reklamuje się na 12. urodziny (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomik
10 czy 12 zł - taka cena powinna obowiązywać w "CINEMA CITY" czy "MULTIKINO" przez cały tydzień, a nie tylko w urodziny kina, czy w środy. Frekwencja kinomanów zwiększyłaby się zapewne dwukrotnie.
0 0
odpowiedź