Chrysler zwiększa wydatki na cyfrową reklamę
Amerykański koncern motoryzacyjny Chrysler zapowiedział, że 29 procent budżetu przeznaczonego na promocję modelu Dodge Journey zostanie wydane na reklamę cyfrową.
To największe nakłady w historii Chryslera, jakie firma przeznaczy na cyfrową reklamę - informuje serwis AdAge.com. Kampania będzie uwzględniać m.in. główne strony portali internetowych AOL, Yahoo i MSN, a także bardziej stargetowane działania w serwisach HGTV.com i Univision.com.
Największa część środków - 54 procent - zostanie wydana na reklamę nowego modelu Dodge'a w telewizji. Po reklamie cyfrowej, następna będzie tutaj prasa (9 procent), reklama zewnętrzna (5 procent) oraz radio (4 procent).
Co prawda Chrysler nie ujawnił dokładnej kwoty jaka zostanie przeznaczona na promocję Dodge'a Journey, ale poinformował, że jest ona porównywalna z budżetem przeznaczonym w 2007 roku na promocję modelu Dodge Nitro. Z danych firmy badawczej TNS Media Intelligence wynika, że w pierwszych trzech miesiącach koncern wydał wówczas 35 milionów dolarów.
źródło: AdAge.com
Dołącz do dyskusji: Chrysler zwiększa wydatki na cyfrową reklamę