SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CENOS - cennie, smacznie, kolorowo

17 maja rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa kaszy i ryżu CENOS, która została przygotowana przez agencję DEMO Effective Launching

To pierwsza na świecie kampania kaszy i zarazem pierwsza kampania w Polsce, która pokazuje w jednym spocie reklamowym jednocześnie kaszę i ryż. Kampania CENOSU przerywa również bierność marketingową głównych graczy na rynku kaszy i ryżu, która trwała od 2002 roku.

Rozpoczęta kampania ma na celu wykreowanie marki CENOS na lidera polskiego rynku kaszy i ryżu, a także wzrost sprzedaży firmy. Kampania obejmie - TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7. Spot reklamowy będzie emitowany w tych stacjach do połowy czerwca. Kreacja oraz strategia kampanii to dzieło agencji DEMO Effective Launching, która także zakupiła na jej potrzeby media. Film został wyprodukowany przez ITI Studio Film.

Kampania wspiera wprowadzenie na rynek ryżu i kaszy CENOSU w nowych opakowaniach (stabilopaki i kartoniki), które zostały wybrane przez konsumentów w badaniach jakościowych. Ich jednolita szata graficzna ma zapewnić produktom CENOSU lepszą rozpoznawalność na półkach sklepowych. Z kolei wyróżnienie każdego produktu własnym niepowtarzalnym kolorem podkreśla różnorodność oferty.

Przekaz kampanii - "cennie, smacznie, kolorowo" - komunikuje, że przy pomocy różnych gatunków kaszy i ryżu CENOSU można z powodzeniem urozmaicać posiłki jednocześnie dostarczając całej rodzinie niezbędnych, cennych dla zdrowia wartości. To bardzo wiarygodny przekaz, bo przecież ryż i kasza, jako produkty zbożowe, dostarczają najzdrowszej, najbardziej zrównoważonej energii - w najodpowiedniejszych dla człowieka proporcjach - mówi Tomasz Rzeźnik, Prezes Zarządu firmy Cenos Sp. z o.o.

Przyjętą strategię komunikacji podkreśla film reklamowy. Pokazuje on scenkę rodzinną, w której sielankę mamy delektującej się daniami przygotowanymi na bazie kaszy i ryżu przerywa jej własne dziecko, podkradające smaczny posiłek. Głos lektora przez cały czas trwania reklamy podkreśla korzyści, jakie wiążą się ze spożywaniem kaszy (źródło cennych wartości) i ryżu (esencja zdrowia i dobrego samopoczucia).

Nasza reklama mówi o smaku, wartościach odżywczych i zdrowotnych kaszy i ryżu - ale robi to z wdziękiem, humorem i dużym rodzinnym ciepłem. Przekaz reklamowy zachęca ludzi do tego, aby zmienili monotonię np. ziemniaka na kolory cennych dla zdrowia wartości płynących z ryżu i kaszy CENOSU. To właśnie z tego urozmaicenia bierze się radość życia i dobre samopoczucie - dodaje Tomasz Rzeźnik z firmy CENOS Sp. z o.o.

Według szacunkowych danych wartość rynku ryżu w Polsce to ponad 200 mln zł, a kaszy - 75 mln zł (źródło: DEMO). Prognozy mówią jednak, że oba te rynki mają szansę na dynamiczny wzrost, jako że zarówno ryż, jak i kasza stanowią znacznie zdrowszą alternatywę dla ziemniaka - nadal najczęściej spożywanego dodatku do posiłków w Polsce.

Firma CENOS Sp. z o.o. to największy dostawca kaszy na polskim rynku i jeden z największych dostawców ryżu. Oprócz CENOSU, inni ważni gracze na tym rynku to: Master Foods (Uncle Ben's), HFP (Sonko, Sun Rice, Albaris), Kupiec i Sawex. Firmy te są jednak prawie całkowicie bierne reklamowo.

Dołącz do dyskusji: CENOS - cennie, smacznie, kolorowo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl