Carling przedłuża sponsoring angielskiego Pucharu Ligi
Należąca do browarów Coors Brewers marka piwa Carling będzie przez kolejne trzy lata sponsorem piłkarskiego Pucharu Ligi Angielskiej.
Dzięki zawartej umowie współpraca Coors z rozgrywkami będzie trwała przez 14 sezonów, co jest najdłuższym w historii angielskiej piłki sponsoringiem - informuje serwis Marketing Week.
Przez pierwszych pięć sezonów browary Coors sponsorowały rywalizację poprzez markę Worthington, a w wyniku umowy sponsoring poprzez markę Carling potrwa przez dziewięć kolejnych sezonów.
Przez najbliższe trzy sezony Carling Cup będzie szeroko pokazywany na antenach stacji BBC Sport i Sky Sports, które będą równocześnie przeprowadzać bezpośrednie transmisje ze spotkań finałowych. W trakcie poprzedniej edycji na jeden pucharowy mecz przypadała rekordowa liczba ponad 14 tysięcy kibiców zasiadających na trybunach.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Carling przedłuża sponsoring angielskiego Pucharu Ligi