'Cannes Lions' w Warszawie
W Multikinie Złote Tarasy w Warszawie odbędzie się pokaz prac nagrodzonych w tegorocznym 54. festiwalu Cannes Lions w kategorii film.
Organizatorami pokazu są Stowarzyszenie Agencji Reklamowych przedstawiciel Cannes Lions w Polsce, Klub Twórców Reklamy oraz Multikino. Pokaz obok oficjalnego wręczenia nagród i dyplomów przyznanych polskim agencjom i domom mediowym w Cannes, ma również cele edukacyjne.
- Pokazy najlepszych prac nagradzanych w międzynarodowym, wyznaczającym standardy konkursie, są okazją do porównania własnych prac, tego co dzieje się na rynku polskim z międzynarodowymi pracami ocenianymi przez mistrzów reklamy. Agencje poprzez uczestnictwo w organizowanych przez branżę własnych konkursach (Konkurs Twórców Reklamy), ale też poprzez oglądanie prac nagrodzonych w konkursach międzynarodowych, podnoszą swoje umiejętności kreatywne i warsztatowe - mówi Anna Zimecka, PR & Project Manager SAR.
Coraz częściej gośćmi festiwalu w Cannes są reklamodawcy, którzy obok ludzi z agencji reklamowych uczestniczą w pokazach, wykładach i warsztatach. Ale ciągle niewielu reklamodawców widzi potrzebę kształcenia pracowników pod kontem umiejętności oceny konceptów i prac kreatywnych.
Jak mówi Debie Morrison, szefowa Stowarzyszenia Reklamodawców w Wielkiej Brytanii, ocena koncepcji kreatywnych jest jednym z trudniejszych zadań, jakie klient ma do wykonania podczas współpracy z agencją. Częste oglądanie najlepszych światowych reklam, wspomaga proces kształcenia się marketerów w tym zakresie. SAR będzie zachęcał nie tylko agencje reklamowe i domy mediowie, ale także klientów, do wyjazdów na festiwal w Cannes, jak i do brania udziału w części warsztatowej organizowanego w kwietniu 2008, piątego już Polskiego Konkursu i Festiwalu Reklamy - KTR.
Pokaz odbędzie się w poniedziałek 3 grudnia o godzinie 19.30, w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie (WirtualneMedia).
Dołącz do dyskusji: 'Cannes Lions' w Warszawie