SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cannes Lions 2019: założyciele Goodby Silverstein & Partners z nagrodą Lion of St. Mark

Jeff Goodby i Rich Silverstein, założyciele agencji reklamowej Goodby Silverstein & Partners, odbiorą nagrodę Lion of St. Mark na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.

Lion of St. Mark to nagroda specjalna festiwalu Cannes Lions, przyznawana osobowościom, które przez całą swoją karierę w znaczący i wyjątkowy sposób przyczyniają się do kreatywności w branży reklamy i komunikacji.

Zarówno Jeff Goodby, jak i Rich Silverstein, swoją drogę zawodową zaczynali od dziennikarstwa. Goodby był reporterem i rysownikiem w "The Boston Herald American", "Time Magazine" i "Mother Jones", a Silverstein - art directorem w magazynie "Rolling Stone". Poznali się w agencji Ogilvy & Mather, a Goodby Silverstein & Partners założyli wraz z Andy Berlinem w 1983 r.

Agencja zdobyła na festiwalu Cannes Lions liczne nagrody za różnego rodzaju kampanie, w tym dla takich marek jak Budweiser, Hewlett-Packard, Polaroid, NBA, Nike, Sega Games, Chevrolet, czy Cheetos. Wiele jej prac znalazło swoje stałe miejsce w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku.

W 2005 r. Goodby był przewodniczącym jury kategorii Titanium Lions, w 2002 r. kierował pracami jury kategorii Film, Press & Outdoor Lions, a w 1993 r. zasiadał w jury kategorii Film Lions. Z kolei Silverstein był w 2009 r. członkiem jury kategorii Titanium and Integrated Lions.

Tegoroczna, 66. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 17-21 czerwca br. Goodby i Silverstein odbiorą nagrodę Lion of St. Mark podczas finałowej gali w ostatnim dniu imprezy.

Poprzedni zdobywcy nagrody Lion of St. Mark:
- 2018: Piyush Pandey (executive chairman i creative director w Ogilvy South Asia) i Prasoon Pandey (director w Corcoise Films)
- 2017: David Droga (założyciel i creative chairman Droga5)
- 2016: Marcello Serpa (były partner AlmapBBDO)
- 2015: Bob Greenberg (założyciel, chairman i CEO agencji R/GA)
- 2014: Joe Pytka (director, PYTKA)
- 2013: Lee Clow (chairman w TBWAMedia Arts Lab, director of media arts w TBWAWorldwide)
- 2012: Dan Wieden (współzałożyciel i global executive creative director agencji Wieden+Kennedy)
- 2011: John Hegarty (założyciel i worldwide creative director agencji BBH).

Dołącz do dyskusji: Cannes Lions 2019: założyciele Goodby Silverstein & Partners z nagrodą Lion of St. Mark

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl