SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cannes Lions 2018: Spotify medialną marką roku

Spotify zostanie uhonorowane tytułem "Media Brand of the Year 2018" na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions.

- Spotify zmieniło sposób, w jaki wchodzimy w interakcję z muzyką. W ciągu dziesięciu lat, odkąd Daniel i jego zespół uruchomili usługę, transformacji uległy media oraz sposób, w jaki artyści i marki komunikują się ze swoimi odbiorcami. Ciągłe innowacje i współpraca z markami przyczyniły się do rozwoju kultury kreatywności. Ponadto, nowi artyści zyskali także platformę, która umożliwia im dzielenie się swoją twórczością - skomentował Philip Thomas, CEO, ascential events oraz chairman-elect Cannes Lions.

Spotify ma ponad 170 milionów użytkowników w 65 krajach. Organizatorzy Cannes Lins podkreślają, że ten streamingowy serwis wraz ze swoim startem w 2008 r. na zawsze zmienił sposób słuchania muzyki.

Na zeszłorocznym festiwalu Cannes Lions Spotify zdobyło 6 nagród za swoje kampanie marketingowe takie jak “Thanks, 2016...It’s Been Weird” oraz “President of Playlists”.

65. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 18-22 czerwca br. 20 czerwca podczas ceremonii na festiwalu wyróżnienie "Media Brand of the Year 2018" odbierze Daniel Ek, współzałożyciel, prezes i CEO Spoify.

 

Dołącz do dyskusji: Cannes Lions 2018: Spotify medialną marką roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl