Canal+ promuje się jako stacja piłkarska (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania stacji Canal+, realizowana pod hasłem "Gdzie jest piłka?". Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku Canal+ jako kanału o unikalnej ofercie sportowej, której kluczowym elementem jest piłka nożna.
Zrealizowany w zabawnej konwencji 30-sekundowy spot reklamowy informuje widzów, że najbardziej emocjonujące spotkania piłkarskie można zobaczyć tylko w Canal+. Reklama jest emitowana na antenie stacji: TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 7, TVN 24, TV 4, Filmbox, Comedy Central, AXN, FOXlife, Hallmark, National Geographic, VH 1, Movies 24, Discovery, TVP Sport, Canal+ i Canal+ Sport. Kreację filmu przygotowała agencja Ogilvy Action. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Komunikację telewizyjną wzmocnia kampania internetowa wykorzystująca serwisy piłkarskie portali Sport.pl, Sports.pl, Sport24.pl, Interia.pl, Onet.pl i Dziennik.pl. Kreację kampanii w internecie przygotował we własnym zakresie Canal+, media zaplanowała agencja Media Contacts.
Kampania potrwa do końca maja.
Dołącz do dyskusji: Canal+ promuje się jako stacja piłkarska (wideo)