SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Canal+ promuje się jako stacja piłkarska (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania stacji Canal+, realizowana pod hasłem "Gdzie jest piłka?". Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku Canal+ jako kanału o unikalnej ofercie sportowej, której kluczowym elementem jest piłka nożna.

Zrealizowany w zabawnej konwencji 30-sekundowy spot reklamowy informuje widzów, że najbardziej emocjonujące spotkania piłkarskie można zobaczyć tylko w Canal+. Reklama jest emitowana na antenie stacji: TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 7, TVN 24, TV 4, Filmbox, Comedy Central, AXN, FOXlife, Hallmark, National Geographic, VH 1, Movies 24, Discovery, TVP Sport, Canal+ i Canal+ Sport. Kreację filmu przygotowała agencja Ogilvy Action. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.




Komunikację telewizyjną wzmocnia kampania internetowa wykorzystująca serwisy piłkarskie portali Sport.pl, Sports.pl, Sport24.pl, Interia.pl, Onet.pl i Dziennik.pl. Kreację kampanii w internecie przygotował we własnym zakresie Canal+, media zaplanowała agencja Media Contacts.

Kampania potrwa do końca maja.

Dołącz do dyskusji: Canal+ promuje się jako stacja piłkarska (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl