"Cały Twój Jazz" promuje Hondę (wideo)
Honda rozpoczyna kampanię wprowadzającą na rynek nowy model marki Jazz. Akcja pod hasłem "Cały Twój Jazz" obejmuje telewizję, prasę, internet, i outdoor.
Kampanię promującą wprowadzany właśnie na rynek nowy model Hondy Jazz rozpoczyna spot telewizyjny, którego autorem jest Hidenobu Niizuma. Jednocześnie akcja pod hasłem "Cały Twój Jazz" prowadzona jest w prasie (dzienniki, tygodniki i miesięczniki) i internecie.
W lutym kampania obejmie outdoor (billboardy), punkty sprzedaży,w których emitowany będzie spot radiowy, oraz lokalne stacje telewizyjne .
Strategią, kreacją i nadzorem akcji zaplanowanej do końca lutego oraz zakupem i planowaniem mediów internetowych zajęła się agencja Instytut Rozwoju Reklamy, a zakup i planowanie pozostałych mediów przygotował dom mediowy Effective Media.
Dołącz do dyskusji: "Cały Twój Jazz" promuje Hondę (wideo)