SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bytom reklamuje nową kolekcję inspirowaną sztuką współczesną (wideo)

Firma Bytom wprowadziła na rynek nową kolekcję męskiej odzieży inspirowaną twórczością Rafała Bujnowskiego. Promuje ją filmem „Ultra Black”.

Jak podaje producent, nowa kolekcja czerpie z charakterystycznych dla artysty obrazów olejnych z cyklu „Lamp Black” („Lamp Black” to nazwa czarnej farby olejnej Winsor & Newton o numerze 25, którą konsekwentnie maluje prace z tej serii).

- Zainspirowani zarówno obrazami Rafała Bujnowskiego, jak i kolekcją Bytomia, postanowiliśmy stworzyć impresyjny film o drodze światła poprzez czerń, o poszukiwaniu idealnej czerni - mówi Natalia Jakubowska, reżyser.

Zdjęcia do filmu powstawały nocą. Za plan zdjęciowy posłużyła warszawska Galeria Raster, z którą związany jest Rafał Bujnowski oraz Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, która na potrzeby filmu zmieniła nieco swoją scenografię.

Za cały pomysł, scenariusz i reżyserię odpowiada duet Jakubowska/Gronowski. Postprodukcją zajęła się firma Lunapark motion arts collective, a produkcją Shootme Visual Artists.

W czerwcu br. markę Bytom promował w kampanii golfista Adrian Meronk. Jesienią ub.r. producent był natomiast krytykowany za kampanię z udziałem Daniela Olbrychskiego.

Dołącz do dyskusji: Bytom reklamuje nową kolekcję inspirowaną sztuką współczesną (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl