Budżet marki Nurofen dla Mother
Firma Reckitt Benckiser przekazała agencji Mother globalną obsługę reklamową marki leku przeciwbólowego Nurofen.
W finałowej fazie przetargu Mother pokonała dotychczas obsługującą warty 66 milionów funtów budżet agencję Euro RSCG.
Euro RSCG była po raz drugi w ciągu ostatnich kilku miesięcy zmuszona do bronienia części budżetu reklamowego Reckitt Benckiser. W maju tego roku producent ogłosił także przetarg na budżet marki Airwick, o który agencja walczy z Bartle Bogle Hegarty (BBH).
Euro RSCG zdobyła warty około 950 milionów euro globalny budżet reklamowy Reckitt Benckiser w lipcu 2006 roku, pokonując agencje JWT i McCann Erickson. W ramach zawartej wówczas umowy, firma ma raz na rok prawo do przekazywania budżetów dwóch swoich marek w ręce innych agencji.
Dołącz do dyskusji: Budżet marki Nurofen dla Mother