Brytyjscy konsumenci podwoją swoje internetowe wydatki
W 2011 roku mieszkańcy Wielkiej Brytanii wydadzą w sieci 21,3 miliarda funtów.
Z raportu firmy PayPal wynika, że w porównaniu z rokiem ubiegłym, kiedy Brytyjczycy wydali w internecie 8,9 miliarda funtów, wartość omawianego rynku zwiększy się o 137 procent.
Jednocześnie oznacza to, że każdy dorosły Brytyjczyk w 2011 roku przeznaczy średnio 430 funtów na zakupy online, a co najmniej 1 z 14 funtów będzie wówczas wydawany w internecie.
Raport PayPal pokazuje również, że przynajmniej raz w tygodniu zakupy online robi obecnie prawie 9 milionów Brytyjczyków, a rynek ten będzie jedynym sektorem sprzedaży, który w ciągu najbliższych 18 miesięcy odnotuje wzrost.
Dołącz do dyskusji: Brytyjscy konsumenci podwoją swoje internetowe wydatki