Brytyjscy klienci preferują zakupy w sieci
66 procent brytyjskich konsumentów planuje w tym roku zrobić świąteczne zakupy przez internet.
Około 14 procent mieszkańców Wielkiej Brytanii wyda większość pieniędzy ze swojego świątecznego budżetu w sieci - informuje serwis Research Recap, powołując się na badanie firmy Deloitte o nazwie 'Christmas Retail Survey 2007'.
W porównaniu z ubiegłym rokiem oznacza to wzrost o 7 procent. Deloitte szacuje, że przełoży się to na około 2,1 miliarda funtów wydanych w internecie, a w sumie Brytyjczycy wydadzą 33,6 miliarda funtów w bieżącym sezonie świątecznym.
Lwią część tej kwoty - 18,3 miliarda funtów - pochłoną prezenty. 8,9 miliarda funtów Brytyjczycy przeznaczą również na żywność i napoje.
źródło: Research Recap
Dołącz do dyskusji: Brytyjscy klienci preferują zakupy w sieci