Brytyjczycy oglądają coraz więcej telewizji i reklam
Statystyczny mieszkaniec Wielkiej Brytanii oglądał w ubiegłym roku 26 godzin i 18 minut telewizji tygodniowo.
To aż o 48 minut więcej w porównaniu z rokiem 2007, co jest wyrównaniem rekordu z roku 2003 - wynika z raportu firmy Thinkbox, opartego na badaniu przeprowadzonym przez Broadcasters' Audience Research Board (BARB).
63 procent tego czasu (16 godzin i 24 minuty - wzrost o 36 minut) zostało przeznaczonych na oglądanie komercyjnych kanałów.
Rekordowa była też liczba obejrzanych w 2008 roku reklam przez brytyjskich widzów - 2,4 miliarda wobec 2,25 miliarda rok wcześniej. Oznacza to, że każdy z nich obejrzał średnio 42 reklamy dziennie.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Brytyjczycy oglądają coraz więcej telewizji i reklam